Alla hjärtans dag

En dag sent ja jag vet men vad tusan. Igår när jag skulle skriva var all min energi borta. Helt bortblåst liksom. 

Jag och barnen var och hälsade på Lillens gudmor med familj. Urkul, och så åt vi väldigt god mat. 
Åkte därifrån ganska sent och då hade maken köpt en fin blomma till mig.


Så fin så :) hoppas att den lever länge så jag kan plantera den ute sen.

Barnen hade fått gåvor också. Solglasögon och en jacka till lillan. 

Var helt färdig efter allt lekande och busande så vi tog en tidig kväll.

Idag har lillan varit på förskolan i vanlig ordning. När vi kom hem gick hon och jag ner till källaren för att hämta sittdelen till vagnen. 


Sittdelen sitter där den ska och maken lyckades få dit sittdynan jag köpte på Ullared och åkpåsen som vi har haft sen lillan var liten. 
Imorgon ska sittdelen invigas. 


Lillan som var med ner till källaren bar sina finskor då tofflorna är på förskolan. 


Och på huvudet hade hon ett diadem. Hon var prinsessa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0