Tacogratäng

Jag ville så gärna blogga om något. Visste inte alls om vad. Men så kollade jag igenom bilderna och kom på att jag lagat god mat idag som är värt att nämnas.


Bra att jag börjar inlägget med fel titel, haha. 


For till Ica för att handla lite efter förskolan. Jag har hittat två recept som jag vill göra denna vecka. Detta var det ena och imorgon ska nästa göras.


Detta vat mycket enkelt även om det hade en del delmoment.


Steka zucchini var nytt för mig. Det blev väldigt gott bara efter stekningen.


Allt skulle varvas. Man skulle ha i krossade tomater. Jag avskyr krossade tomater. Tycker det är för stora bitar i förpackningen. Men idag hällde jag i tomaterna i mixern och mixade i några få sekunder och vips hade jag finkrossade tomater och det smakade bättre :)


Så här såg det ut innan jag lade på osten innan det skjutsades in i ugnen. 
Glömde så klart att ta kort på resultatet. Men maten smakade gott. Maken och lillan åt med stor aptit. 

Gott och mättande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0