Byte av handtag

Jag fick tummen ur idag. Skulle egentligen bara prova och se om jag faktiskt kunde eller inte. Men jag har bytt handtag på skåpsluckorna i köket idag. Inte alla, har fyra kvar men de får jag väl ta imorgon istället. Tiden rann iväg lite idag. Jag hade trevligt sällskap av syster och systerdotter samt lillebror, ja och så barnen så klart.





Så här har de sett ut hittills. Vita å stora. Inget fel på dem egentligen bara det att vi ville ha någon form av förändring i köket och byte av handtag verkade vara den simplaste förändringen.

Nu ser det ut så här.

Dessa luckor var värst. Jag fick nog några hundra gråa hår till på grund av dessa. De tillhörande skruvarna till handtagen var för små för dessa luckor. Så jag sprang till verktygslådan och hittade andra som passade bättre. 
Fick ett mindre utbrott på de för små skruvarna. Men när jag kommit på knepet kändes det mycket bättre. 

Bara resten kvar sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0