regn

Utan för bara regnar det. Fastän detta är det hur varmt som helst. Önskar att det vore lite svalare inomhus. Det önskar nog sötisen med, han brukar alltid vara så varm.
Idag har jag varit ledig från jobbet. Så jag åkte till F & R och träffade deras lilla bebis och lilla hundvalp. Valpen var hur söt som helst och ganska så busig. Men hans energi räckte inte långt, därför sov han mycket. han Gillar att bita i fötter och byxben så jag fick sitta med fötterna i soffan en hel del.
Fick hålla i sötaste bebisen idag med, hon är ju bar för söt.
Önskar att jag hade en liten bebbe jag med, men det kommer när det kommer... Sötisen vill inte ha bebisar just nu iaf, kanske någon gång i framtiden. ganska bra att vi inte har någon än då vi inte har egen bostad.
imorgon är det jobb igen och sen åker jag till västerås. Ska ju tömma lägenheten där. Ska bli kul. Har tre dagar på mig typ. så det får gå i ett rasande tempo.
Ha det så bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0