effektiv dag

igår hade jag en mycket energisk dag från min sida. Iaf tycker jag det. Dagen började med ett besök hos en kollega som färgade mina ögonfransar och blockade mina ögonbryn. Det blev mycket bra. är meganöjd! sen när det var klart gick jag hem för att ta hand om tvätten som jag hade satt igång innan jag gick till kollegan. Tvätten var klar till 12 eller så (då brukar jag gå upp i normala fall). sen åkte jag till Kista centrum för att möta upp min sötnos. Vi behövde köpa julklappar till hans familj. (jag var redan klar! Eller nej nu ljög jag, men jag var nästan klar iaf). vi åkte därifrån vid 17.00 med många klappar i bilen och mycket tunnare plånböcker. Sen när vi väl kom hem så slog vi så klart in presenterna. Man hinner mycket på en dag!


Jag har jobbat en hel del denna vecka. Idag skulle jag egentligen jobbat mellan 13.30-22 men fick börja reden vid 12. mig gör det inget men fy vad stressigt det var på jobbet. hade 10 min på mig att äta lunch, men jag gav mig själv mer tid.
Imorgon julafton och jag ska jobba. men det finns självklar en del måsten med morgondagen:*
  • Gratta min storebror
  • ringa mamma, pappa, mormor, morfar och lillasyster och önska god jul
  • ringa lillebror som är i thailand och önska god jul
  • äta jullunch med sötisens pappa och fru
  • hinna julfika innan jobbet
Får se hur detta kommer att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0