korsord

Har köpt en korsordstidning (brukar göra det med jämna mellanrum), det är ju bra träning för hjärnan. Men vissa ord vet jag faktiskt inte ens vad de betyder. Till exempel försmås. Vad betyder det????

I helgen var vi i västerås, det var simtävling och jag plockade svamp i skogen och vi hälsade på mina päron och mina morföräldrar. På kvällarna låg vi och löste korsord, som värsta pensionärerna :P men det är kul och mysigt!

just denna gång köpte jag buslätta korsord, det är en tidning där det är meningen att även unga (barn) ska kunna klara att lösa dem. Och det är ju bra, man ska börja lätt och arbeta sig uppåt. 

jag ska lägga ut lite bilder sen på olika filmer jag har sett den senaste tiden. det är ju meningen att jag ska lägga ut de flesta filmer men orken och inspirationen finns inte alltid där.
Jag har precis köpt 3 nya böcker som jag tänkte läsa och sen skriva lite om här. Om de är värda att rekomendera vill säga.

Ha det så bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0