Lucifer

Jag och min sötis har köpt en bil.
Det är en volvo s40. Ingen ny bil utan den är från 1998. 
Men den har det viktigaste, AC och CD.
Fast det absolut viktigaste är nog att den rullar. Det går alltså att köra den. =)



Färgen är oxblodsröd eller så.
Anledningen till rubriken Lucifer är att bilen heter så.
Jag döpte den efter djävulen.
Inte för att dne är dödligt cool eller så utan för att den var så jävla svår att växla.
Speciellt femmans växel var svår.

Idag var jag till Jula för att shoppa lite till bilen. Blev sånda där universalwipes som
man kan använda på allt. Plus en wonderbaum som har en brinnande döskalle som form.
och självklart köpte jag 2 st döskalle dekaler som ska fästas på bilen =)
Jag är värsta nörden som håller på och fixar och donar på detta sätt men det skiter jag i!
Jag vill ha lite saker till som passar till bilen men det tänkte jag önska mig i present. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0