aktiv helg

tjohooo
helgen som har varit har bara rusat förbi. Men ändå har vi hunnit allt som vi hade tänkt.
Lördagen var en ren mysdag. Det enda "obligatoriska" vi gjorde var att åka och handla. Så vi ska klara oss ett par veckor till.
Söndagen var fylld av aktiviteter. Jag fick besök av mina småsyskon. Vi åkte till kista centrum. Vi åt lunch tillsammans och sen shoppade lite julklappar.
Sist avslutade vi med att titta på 5D bio!!!
Hur kul som helst.
Jag satt bara och skrattade konstant den första halvan. Tårarna sprutade av glädje!!!



Har ni möjlighet att gå på 5D bio, gör det då. Det är så mycket bättre och roligare än 3D. Plus att man slipper att bli yr/illamående.

Kvällen avslutades med lite kvällsmys och filmtittade för mig och syrran.
Sötisen min satt och fixade med min nya Iphone =)
Sen åkte han och en vän iväg och fixade vinterdäck till vår bil!! Helt underbart. Extra underbart att han fixade dem just då eftersom att det började snöa sen på kvällen. ;)

Sen kom måndagen. Jag ser den som en dag i helgen eftersom att jag var ledig. =)
Min syster var på arbetsintervju. Jag körde dit henne. Sen hämtade jag posten.
När hon var klar med intervjun så åkte vi till en däckverkstad och fick däcken bytta! Inte illa för två tjejer :P
Sen gjorde vi lite ärenden på IKEA och Media Markt (eller hur affären nu stavas!)
Efter alla ärenden tog vi en tidig lunch, sen körde jag syrran till tågstationen så hon kunde åka hem till sin katt.

När jag hade släppt henne åkte jag till stinsens köpcentrum för att klippa mig. Så nu är jag ganska korthårig! :)
När jag kom hem kastade jag mig i sängen för att vila. 
Sist men inte minst var jag och sötisen på en lägenhetsvisning igår kväll... Vi tackade ja till lägenheten och hoppas nu att vi får den =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0