Vågen

Hurra hurra för vår nya familjemedlem vågen.
Den bor nu under sängen. 

Jag skulle ha köpt en i lördags eller söndags (minns inte vilken dag det var).
Men när jag kom till affären så var det bara slut kvar.

Så idag åkte vi tillbaka till affären i spöregnet. Jag skuttade in och köpte en och sen åkte hem för att väga mig.

Jag har gått ner 2,6 kg sen senast jag vägde mig! Hurra hurra.
Det är alltid läskigt att kliva upp på vågen men det kändes lite lättare när jag såg att mina ansträngningar har gett resultat. =) Bara att fortsätta alltså. 

Nu väntar jag bara på att min förkylning ska gå över så att jag kan anstränga mig lite igen. Just nu är det tungt att andas bara pga förkylningen så jag vill inte anstränga lungorna mer än så just nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0