Morgan Alling

I mellandagarna läste jag Morgan Allings bok, Kriget är slut
Jag hade verkligen ingen aning om att denna glada spralliga kille har haft det så tragiskt i uppväxten.
Han har varkligen inte haft det lätt. Men han har heller inte gett upp!
I boken får man läsa allt han minns från barndomen till vuxen ålder.
Jag förstår inte hur han ens orkar le efter allt detta. Men det är en del av hans charm antar jag!

Boken var perfekt skriven för mig. Lagom stora bokstäver. Skrivet på ett spännande sätt som gjorde det mycket svårt att lägga ifrån sig boken. 
Jag låg och läste mycket längre än vad jag borde på kvällarna. Men det var så fängslande. Jag ville bara veta hur det skulle gå hela tiden!
Läs den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0