Bakdag

Jag vet inte vad för ryck jag fick idag men något hände. Jag har bakat två olika saker idag. Den första är en kaka som består av en havrebottnen med blåbärssmet och vitchokladtopping. Det ska förhoppningsvis bli smarrigt. Kakan ska stå i kylen i minst 24 timmar så vi får smaka den i morgon. Det var iaf första gången som jag bakade med gelatin :) alltid kul att få lära sig något nytt!!! Den andra gången jag bakade idag gjorde jag snickersrutor. Jag kan inte bestämma mig om jag gillade dem eller inte. Maken gillade det iaf, men han var lite besviken på att inte få smaka på den andra kakan idag. :) Här kommer bilder från bakningen :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Är den översta Carolinas? Berätta om den var god sen :)

Svar: Ja den översta är carolinas, den var jättegod men ohyggligt mättande. Det blir inga stora bitar man orkar med :P
Petra

2012-07-20 @ 12:59:36
URL: http://Familjenfinell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0