OS 2012

Nu ska det snart börja. Om mindre än 40 minuter är det dags för invigningen. Jag har längtat sen OS i Beijing 2008. När jag blev gravid tänkte jag "perfekt då kan jag vara hemma och vara mammaledig under OS". Löjligt? NEJ!!
OS förekommer bara var fjärde år. Det är så spännande och skojs. Man får se allt, glädje, tårar, sorg, dans, arga utbrott, ja allt!!
Tänk när det är OS i Rio 2016 så kommer lillan att vara 4 år och kan kolla med mig =)



Det är såååå spännande. Jag vill se allt men det är omöjligt!
Helst vill jag se simning så klart, och friidrott och kanot och lite handboll.

Jag hoppas att svenskarna får ett bättre OS i år än vad de hade förra gången.

Min förhoppning är MINST
1 guld
2 silver
3 brons

Vad tror ni sverige har för medaljchanser?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0