Planering

Imorgon åker vi till Västerås. Jag ska vara hundvakt och maken ska vara funktionär på två tävlingar. Vi ska vara på landet så hunden får springa fritt :) han kommer att bli så lerig och blöt! Men det är det verkligen värt :)

Jag dum som jag är planerar att åka på fredagen (imorgon) fastän jag egentligen skulle börja vara hundvakt på lördag. Jag höll på att glömma att säga till ägarna att vi ska åka tidigare än planerat. Suck! Jag tänker så smart och bra ibland men glömmer att dela med mig av mina tankar :/
Men som tur är gick det bra ändå att åka tidigare :)

Nu är det många som ska med i vår lilla bil så jag har skrivit en fin packningslista till oss. Kom just på några saker till som ska skrivas upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0