Snart så...

Snart ska vi väl vara på väg.
Ringde maken och kollade om jag skulle packa med något till honom. Han svarar sina arbetsbyxor med reflexer på. Så jag letar och letar men hittar dem inte. Sen visar det sid att han hade dem på jobbet redan. (inte på sig men i sitt skåp). Vilken koll han har :P

det där med att duscha utan lillan gick ju inte. Så fort jag gick ut ur rummet så vrålade hon och tårarna sprutade. Så hon fick duscha med mig. Först fick hon vänta medan jag schamponerade och sådär (hon satt i sin badbalja) och sen plockade jag upp henne och tog med henne in i duschen. Hon tjöt av glädje när duschstrålarna kittlade henne på ryggen =) Första gången hon skrattar i duschen =)

Sen har jag kutat runt som en hattifnatt för att få med mig allt till landet. Vill inte gärna glömma något när vi ska vara borta i flera dagar. Men viktigaste för mig är MEDICIN så att jag kan andas =)

Nu ska jag plocka ner lite leksaker till lillan så att jag inte glömmer dem samt äta lunch innan jag storknar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0