Vetekudden

Nu känns det lite knäppt att värma veterkudden och ha den på min onda rygg när det är så förbannat varmt ute. Men jag känner att det verkligen är värt det!
Det känns så mycket bättre redan. Jag har legat med den i kanske 10 minuter eller så och jag känner verkligen hur ryggontet mattas ut. Hoppas att det håller sig borta sen.
Det är i ryggslutet, svamlet som värken sitter. Det strålar ner i höfter rumpa och lite i benen. Jag har ingen aning vart det kommer ifrån. Igår gjorde jag inga dumma lyft eller så. Imorse när jag vaknade gjorde det jätteont. Det är bättre när jag rör på mig. Men när jag sitter eller ligger så värker det massor.
Udda!!
Så håll tummarna för att vetekudden gör sin verkan ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

lite ischias kanske, röra på sig försiktigt och varva med alvedon och ipren. Dunderkur =)

Svar: ja det trodde jag med. Men nu tror jag på en sträckning eller liknande för det har gått över. Tog två dagar eller så men det är borta iaf =)
Petra

2013-07-27 @ 20:08:55
Postat av: mormor

bra att den kommer till användning j inte bra att du har ont men du vet vad jag menar

Svar: ja det är bra att den kommer till användning =) Den hjälpte mycket"!
Petra

2013-07-28 @ 12:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0