Önskelista

Snart fyller jag år. Usch och fy för det egentligen.
Kanske borde fly staden så att jag inte behöver fylla år eller så. 

Nä. Får väl se hur jag gör. Blir väl sedvanlig fika hemma. I VÅR stad och VÅR lägenhet =)

Men något måste man väl önska sig?

Jag önskar mig bara en grej.



Vitrindörrar till våra bokhyllor i vardagsrummet i just Ekfaner. Det är lite mörkare än björken =)
Behöver 6 dörrar allt som allt. 
Egentligen 7 om alla ska matcha men en har redan dörr (vitrinskåpet).

Tråkigt va?
Men jag tror annars att jag har allt jag behöver. Visst om någon känner för att donera lite pengar så är det alltid välkommet. En miljon skulle jag inte tacka nej till. Jag är ju inte helt omöjlig. =)

Så är det. Nu vet ni det :P
Eller ja, mamma jag önskar mig fortfarande det där andra som jag sa till dig. Men dessa vitrindörrar är det ända andra jag kan komma på. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0