Rumsbytet


Okej. Jag måste säga att natten gick bra.
Lillan sov själv från runt 8 till 10 nästan 11. Sen tyckte hon att hon skulle sova hos oss. Men då satte jag ner foten, dumma mamma igen. Vi gick tillbaka till hennes sovrum och lade henne i sängen. 
Efter ha skrikit i ca 1 och en halv timme så somnade hon. Klockan 00.26 låg jag i min säng igen. Mäkta nöjd över att få sova där själv med maken. 
Jag älskar henne verkligen men ibland måste man få sova själv. Hon är liten men tar mycket plats i sängen.
Men hon sov till 05.41 och då hämtade jag henne till vår säng ändå. Jag kände mig mer utvilad än vad jag har gjort på ett par dagar. Mest tack vare utrymmet i sängen antar jag =)



Vi har lagt in en del grejor i lillans sovrum. Bland annat lekmattan, bollarna (hurra hurra) och tygkistan.
Det vart ganska bra. Nu ska vi bara införskaffa en byrå till henne så att hon kan ha sina kläder någon annan stans än i ikea-kassar :P

 
 




Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla pluttan, fick hon inte som hon ville❤❤❤

Svar: Nix nu har mamman satt ner foten =) men det gick ju bra!
Petra

2013-07-01 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0