Redo

Jag tror jag är redo för helgens bravader.
Ikväll är det jobb men sen är det tre lugna dagar fyllda med bus.

På lördagen ska jag, lillan och mamma och pappa på kalaaaas. 50 års kalas för att vara mer exakt. Jag har köpt en present. Det var inte det enklaste då jag fakitskt inte riktigt känner personen som fyller år. Vi har träffats ett par gånger och hon är supertrevlig. Men ja, tyvärr umgås vi inte mer än så. 
Hur som haver =) Det ska bli kul att få komma iväg lite.
Maken får egentid på lördag =)

Mamma och pappa ska sova över här. I "grottan", föreningens gästrum som ligger i källaren. Ganska mysigt rum men det är litet. 

På söndag ska jag och mamma träna. Sen ska vi allihopa (inklusive maken) åka hem till svärmor och träffas och äta lite.
Får lägga upp lite bilder sen under helgen.

Nu är jag egentligen trött och vill sova men jag ska åka till jobbet om en timme. Känns dumt att somna nu...
Kanske jag borde ta mig en svängom med dammsugaren?! Får se hur det blir med det..

Har fixat lite här hemma iaf.
Var iväg med kartonger, plockat ihop pantflaskor som lillan har en tendens att sprida ut över hela lägenheten samt gått ut med glasburkar. 
Diskmaskinen ska väl bli tömd också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0