Lucka 18

Yey, halv sju i morse stod lillan i sovrummet med Chokladkalendern i högsta hugg. Hon hade med sig hjärtat som att på paketet för att kunna hitta rätt lucka. Gissa hur pigg jag var på att leta chokladluckor vid den tiden på dygnet. 
Efter lite om och men (läs avgrundsvrål) från lillan fick hon sin choklad (dumma mamma) och sen gick hon för att öppna sitt paket.


Dagens paket var ganska tungt.


Fick plats ändå :)


Dagens paket innehöll målarfärg. Lillan hade ingen färg sen tidigare så det var dags nu. Kritor, tusch och vanliga färgpennor har hon haft sen länge :)

Hon skulle prompt måla klockan halv sju/kvart i sju. Det tyckte inte jag så jag vände mig om i sängen för att visa att jag tänkte sova. Då gick hon iväg bara. Efter en kort stund hörde jag henne i babymonitorn hur hon snuttade på nappen, dvs hon sov. Underbart! Hon var nog ganska trött för hon var ganska svårväckt sen.

Väl hemma från förskolan sen invigdes de nya målarfärgerna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0