Order

På order av nära och kära kommer här ett lite längre inlägg än de senaste. Det är inte så kul/lätt att skriva långa blogginlägg via mobilen och därför har det blivit mycket bilder nu under sommaren. Vi är hemma, lillan är på förskolan och har riktigt kul hela dagarna och maken jobbar som vanligt igen. Tråkigt att inte få ha honom för mig själv på dagarna längre. Men som tur är kommer det en till semester sen. I September har vi några veckor till. Kan ju inte förstöra "sen-semester-traditionen" :P

Jag är hemma på dagarna, är sjukskriven. Vill inte prata om varför, är inte gravid om någon skulle tro det men jag är bara inte redo att prata om varför jag är hemma. Därför är det ingen ide att fråga mer om det! Så nu vet ni.
Kan tillägga att det absolut inte är något farligt eller allvarligt så ingen ide att oroa sig heller. =)

Lillan gick på pottan själv häromdagen. Hon sade att hon var kissnödig och då gick vi till pottan och där satt hon tills hon hade kissat. Så himla nöjd!!! *stolt mamma*

Vad händer mer då?
Jag förbereder mig för pappas kalas som är på lördag. Mycket ska göras och det blir en del folk. Han blir ju 50 bast i år.



Hahahaha

Idag är det hemskt varmt ute. Jag var och lämnade lillan och kom hem sjöblöt. Eftersom att jag hade satt igång tvättmaskinen var det ingen ide att hoppa in i duschen.


Tvätten hänger nu på balkongen fastsatt med mina nyinköpta klädnypor. Sa till maken att jag kände mig som 85 år gammal när jag köpte klädnypor men senast jag hade kläderna på balkongen flög de bara av på grund av vinden. Nu jäklar ska de inte flyga bort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0