Bilresa

Dagen har gått i ett. Började med familjegympa med lillan. Träffade en vän som jag inte sett på länge och blev väldigt glad över det :) 
Efter gympan åkte vi hem till päronen och kastade i oss mat och jag skuttade in i duschen. 
Lillan åkte till landet med morfar och jag och mamma åkte för att hämta upp lillasyster och svägerskan. 
Vi skulle fara mot Ullared :)


Taggade och redo. 
Jag sa till en vän att vi skulle åka non-stop till Ullared. Det gick väl sisådär. Första kisspausen var i Laxå. Den andra i skara och den tredje i Lerum eller vad det nu hette. Sen en fjärde gång i Varberg. Kan säga att jag faktiskt var oskyldig till alla stoppen. Men jag passade på att kissa när vi ändå stannade. Får inte vara dum, haha. 

Vi kom fram till slut och bor på hotellet här i Ullared. 


Superfräsht. 

Vi har ett fyrabäddsrum som är ganska stort och rymligt.


Mamma sover närmast gardinen och jag bredvid henne. Lillasyster underst i våningssängen och svägerskan överst.


Tv:n är igång :)



En liten köksdel.


Syrran var nöjd med badrummet. Utskönt med golvvärme :) 


Ett stort och ljust rum och jag är så nöjd över att vi är framme. Har ätit middag och handlat frukt och annat kolijox. Ligger och laddar inför morgondagen.


Lite roliga skyltar att hänga på dörren. 

Får se hur morgondagen blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0