Påsk

Påskhelgen har väl inte varit den bästa för vår del. Min telefon blev tappad i golvet och gick i tusen bitar. Och sen hände en till grej som inte var så kul. 
Jäkla skit egentligen. Men allt går att laga som tur är. Ringde till tre för att kolla om jag kunde få byta in mobilen och samtidigt förnya abonnemanget och det fick jag. Tack och lov. Så det är löst. Bara det andra kvar men det löser sig det med =)

I övrigt har vi hunnit med att träffa svärfar med fru och ätit lite påsklunch med dem. Sen for vi till landet och åt påskmiddag med familjen. och så har vi påskfikat idag hos mormor och morfar. 
Jag rullar fram mer än går känns det som. =)
Mer påskfirande blir det. På måndag ska vi till svärmor och äta påskmåltid. Vet inte om det klassas som lunch eller middag eller så =) Huvudsaken är att vi ses =)

 
 
Helgens påskkärring hälsar glad påsk hon med. Hon har ätit på tok för många ägg men har inte lyckats pula i sig allt för mycket godis iaf. 

Kommentarer
Postat av: mormor

va för mycket godis kan det inte bli

Svar: Jodå. Det finns alltid risk för alldeles för mycket godis.
Petra

2015-04-05 @ 15:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0