Gräsänka

Oj, här har det stått stilla i några dagar. Vi lever allihopa det lovar jag. 
Maken är på jobbresa i Norge så jag har några dagars fullt ös här hemma. 

Lillen kämpar på med amning och flaskan. Vi varierar och tar det som det kommer. Det bästa med flaskmatning är ändå att pappan kan vara mer delaktig :) maken matade för första gången i veckan och det gick superbra så han har fått göra det några gånger till. 
I natt sov lillen superbra och länge så idag har jag haft mycket mjölk att ge. Det har liksom hunnit rinna till ordentligt :) sånt är bra tycker jag. 


Vi har tränat nacken ganska mycket och han är stark som en oxe. En väldigt liten oxe visserligen :)



Just nu har vi myspys i fåtöljen. Ursäkta hårets ja vad man nu ska kalla det? frisyr? Närvaro? Jag vet inte. Det är utsläppt för att få torka ordentligt. Jag har panik över att håret är överallt och ingenstans just nu och längtar tills det kan sättas upp igen. 

Lyckades boka tid för dop idag. I slutet av november ska lillen få bada i dopfunten. 

Lillan då? 
Hon är så duktig så med toalettbesöken och sköter magen ordentligt. Hon bajsar nästan varje dag nu sedan två veckor tillbaka :) har varit blöjfri på dagen i snart en månad eller kanske lite mer än en månad. 
Jag var orolig över hur det skulle gå på förskolan men hon fick beröm av lärarna för att hon går på toa som hon ska och när hon behöver. Känns skönt att veta. 


Idag var vi till lekmer.se butiken och shoppade lite. Var även till andra butiker där i närheten eftersom att makens födelsedagspresent skulle införskaffas. 


Mina två hjärtan ❤️💜
Lillen älskar när lillan håller på och busar. Han flinar så stort och nästan skrattar. Så fint att se. 

Ett spretigt inlägg (igen) av en spretig person. 
Jag har tänkt att skriva flera gånger i veckan men har alltid blivit avbruten eller bara somnat eller annat. Så då får det bli ett längre men spretigare inlägg så här.  
Imorgon åker vi till Västerås igen. På lördag fyller maken år. På måndag börjar hans semester, hurraaaa!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0