Cdon.com

Fick presentkort på cdon.com av svärfar med fru. Passade mig perfekt så jag kunde beställa precis vad jag själv ville ha.


Lade in en beställning kl 00.07 den 9 juli. Idag kom paketet fram till mig. Snabb leverans :) sånt är alltid uppskattat. 


Här är innehållet. 
Cirkeln ville jag se på bio förut men det var ju mitt i lillans sjukdomsperiod. Just under den perioden gick det mycket bra på bio verkar det som. 
Sen har viasat visat reklam på tv om hundraåringen och det var ett bra tag sen vi såg den så den beställde jag med. Hundraåringen fick jag för 19 kr. Helt okej tycker jag :) 
Efter presentkort betalade jag hela 27 kr. Helt okej tycker jag :) 

Nu ska vi ha en filmkväll. Börjar med hundraåringen eftersom att maken är sjukligt trött efter sin arbetsvecka. Jag törs inte titta på cirkeln själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0