Vecka 40



Jag trodde verkligen inte att jag skulle nå denna vecka. Speciellt inte när värkarna startade en gång för några veckor sen. Men de var ju falskalarm och sen dess har det varit kolugnt i magen. 

Nåväl, här är vi nu. En vecka kvar till bf. Jag kommer med stor sannolikhet gå över tiden bara för att jag ställde in mig på att inte göra det. Jäkla skit. 
Jag har ont i kroppen. Varje gång jag vänder mig i sängen är det ett helt projekt och maken vaknar nästan varje gång och frågar vad som händer. Haha, inte undra på att han är trött. 


Det känns som om jag redan har gått över tiden. Lillan kom vecka 39 (38+5). Så här länge var jag inte gravid förra gången. Det är jobbigare psykiskt än fysiskt. Visst smärtar kroppen men den funkar än. Jag cyklar med lillan än. Det värker då med men det funkar, haha. 


Funderar på om jag ska försöka bli bästis med denna trappa. Prova går väl alltid? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0