Oplanerat

Det var absolut inte så här jag hade planerat kvällen. Jag skulle åka på möte å sen hem för att plugga.
Men sonen hade andra planer, eller vad man ska kalla det. Bra mådde han inte tydligen då han helt hux flux kräktes. Kastade in honom med alla kläder på och med snuttis i handen i duschen. Duschade av allt innan jag stoppade ner det i tvättmaskinen. Tack gode Gud för tvättmaskinen alltså!! All heder till folk som inte har tvättmaskin i hushållet. Jag förstår inte hur de klarar sig!?
Iaf, lillen fick ur sig det son skulle ut i några omgångar. Självklart har jag räknat antalet kräkor i vanlig ordning.
Han var lite putt på mig när han bara fick en deciliter välling till kvällen sen. Maken blev skickad till affären för att köpa majsvälling som är lite snällare mot magen.
Vällingen och det lilla han åt av en knäckemacka samt vatten han drack har fått stanna kvar hittills.
Men jag tar inga risker! I natt sover han på kräkmadrassen på golvet i vardagsrummet. Jag sover på soffan, redo om något skulle ske under natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0