Antagen

Idag fick man veta om man kommit in på det man sökt till på högskola eller universitet. Enligt hemsidan skulle svaren komma ut på eftermiddagen men jag loggade in mig på förmiddagen för att kolla läget.
Då såg jag en grön text där det står ANTAGEN. Hurra.
Men nu har vi en månad på oss att fixa allt som behöver fixas. Det löser sig alltid :)

På kvällen idag tog jag och lillan en cykeltur. Hon hade behövt sova innan men det var stört omöjligt att söva henne. Så vi cyklade.

Det vart en ok runda ändå. Lillan pep om exakt allt hela vägen, något tröttsamt.

Ser ni tröttmössan där bak?
Först pep hon om att hon inte ville cykla, men hon ville heller inte vara hemma. Sen pep hon om att jag var för långsam. Å sen var hon hungrig, sen blåste det för mycket, sen var det för många insekter, sen lät cykeln för mycket, sen frös hon, hahahaha. Peps om många saker till däremellan, haha. Var bara att bita ihop.
Imorgon är hon utlånad så jag kan cykla på lite. Måste pinna på de sista milen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du Plugga?

Svar: till sjuksköterska =)
Petra

2016-07-28 @ 18:45:32
Postat av: Anonym

Bra val! Det behövs.

2016-07-30 @ 07:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0