Kvällsdopp

Här rullar dagarna på. Rullar i dubbel bemärkelse så klart då jag cyklar hela dagarna.
Lillans simskola hade avslutning idag. Hon har tappert kämpat sig igenom alla simlektionerna och lärt sig massor.

Lillfizen har badat massor han med och har lärt sig att doppa huvudet utan att få kallsupar.
Utöver det håller han på att lära sig att gå, han tar något steg här och där och häromdagen tog han tre steg på raken utan att ramla ihop. Heja heja,

Syrran å jag å några tjejer till ska simma Vansbro på söndag. Alltså den som är 1000 meter inte det stora loppet. Därför har jag och lillasyster övat på att bada och simma i "kallt" vatten. Vi åkte till ett av baden här i Västerås och tog oss ett dopp.

Ser ni den lilla pricken ute i vattnet strax nedanför min högra armbåge? Det är min lillasyster som är i plurret :)

Ja, självklart cyklade vi dit, jag och barnen.

På vägen hem från badet stannade vi och tittade lite på alla raggarbilarna som är i stan då det är power meet :)

Jag var imponerad över att knoddarna höll sig vakna hela cykelfärden hem. I normala fall ser det ut så här:

Mina sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0