Motgångar

Nä, nu står allt stilla känner jag. Det kanske är ren och skär inbillning men det känns verkligen som att allt går emot mig/oss just nu. Orkar inte ens gå in på vad det gäller. 
Mycket går så klart att lösa men att det ska behöva vara så jäkla motigt? 
SUCK!

Ringde min chef för att kolla hur jag ska göra fram tills det att skolan börjar. Hon grattar så klart till att jag blivit antagen men ger mig sedan helt fel adress att logga in mig på för att skriva in mina kommande aktiviteter. Hur gick det till liksom?
Nu har jag fått fatt på rätt adress så klart (tack gode gud för pålitliga medarbetare) men så klart funkar inte inloggningen eller så minns jag bara heeeeelt fel lösenord. 
Att detta är knas är väl egentligen inget att haka upp sig på?! Kanske jag bara är stressad....


Vill egentligen skriva ALLT men då känns det som om att jag ömkar mig extremt mycket. 

Får väl skriva en positiv sak också så det känns lite roligare sen.
Vi röjde ju järnet här hemma. Med vi menar jag till majoriteten JAG. Det är maken väl medveten om och har hyllat min insats till skyarna här hemma. 
I alla fall, lägenheten blev så gott som kliniskt ren och välplockad. I tisdags kom fotografen som fotograferade vår lägenhet. Gissa om jag var nervös. Dels för att det kändes som om våran städning granskades in i minsta detalj och dels för att vi inte har toptip renoverat här hemma. Har kollat på hemnet hur andra lägenheter sett ut och ALLA är väääääääääldigt renoverade. 
Jag vill gå någon kurs där jag kan lära mig enkla saker som tapetsering, lägga golv, borra!, räkna ut kostnader på material och tidsåtgång. Okej, det sista är väl det enklaste men jag har ALDRIG borrat. Är väldigt rädd att det ska bli fel. 

 
Bilderna blev iaf bra (dessa i bildklumpen är mina inte fotografens). Mäklaren var imponerad och jag är nöjd. Nu kan vi pusta ut lite. 

Nya tag nästa vecka. Tar paus från allt i helgen o bara busar med knoddarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0