Trampar på

Idag och igår fick jag ihop mina första kilometrar utan barn på cykeln eller i vagn. Heja heja.
Igår trampade jag och lillan till jakan, lämnade henne hos svärmor och där skulle hon prompt sova över så det fick hon :)
Efter det cyklade jag vidare så jag kunde vara med på Friskis o svettis utegympa.

Det bjöds på ett medelpass på utegympan. Helt färdig var jag och herre min Gud vad jag är svag, hahaha! Vissa muskelgrupper är starka än medan andra var helt på semester.

Efter gympan cyklade jag lite extra länge. Tänkte passa på att trampa riktigt långt men energin tog slut.

Idag har jag varit lite matt. Blev lite för mycket kanske igår. Men det är bara att bita ihop.
Mamma tjatade på mig att gå ut o cykla och någon gång ska man väl lyssna på sin mamma så jag tog mig ut på en runda.

Så himla taggad, eller inte. Men när jag nådde 7 kilometer piggnade jag till lite :) hade velat fortsätta men vattnet var slut och cykellampan låg kvar hemma.
Nya tag till i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0