Björnö

Vet inte varför jag valde att cykla till just björnö men det gjorde jag. 
Sa till barnen att äta å klä sig (ett barn lyssnade bara) så vi kunde åka å bada. 
Gjorde pastasallad å sen packade jag in oss i vagnen o drog. 
När jag kollade på hitta.se innan såg det ut som om det skulle vara 1.7 mil dit. Det var lite väl saftigt för min del. Men jag drog iväg ändå. 


Det gick bra att cykla. Lillfizen somnade å lillan satt o njöt av åkturen. Jag trodde jag skulle ha megaont i baken av sadeln men icke. Klarade mig fint. 


Var tvungen att stanna i en backe så jag kunde flåsa lite och stretcha lite. På björnö är det härligt jobbiga backar och den sista var inte alls nådig. Fick leda upp cykeln sista backen. Men vad gör det. Fram kom vi till slut. 

Vi badade å lekte i sanden.


Maken å L kom till stranden å lunchade med oss samt lekte lite med barnen. 

Efter några timmars badande var det dags att åka hemåt. 


Hej hopp. Två mil har jag cyklat idag. Knät höll, baken klarade sig och barnen har fått roa sig. Hurra hurra. Det var en fin dag. Får väl se hur det blir om jag vågar mig på en färd ut dit igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0