Nöjd

Nu är jag ganska nöjd fastän jag är missnöjd samtidigt. 
Anmälde mig till två lopp på vansbrosimningen. Har kommit fram till att jag definitivt inte kommer att kunna prestera på något av loppen så därför sålde jag mitt startnummer på blocket idag. Det känns bra att någon som är mer taggad gör loppet. I samband med detta kunde även tältplatser avbokas och våtdräkt med. Så nu åker vi bara upp över dagen o simmar det korta loppet. Heja heja.


Detta i sin tur innebär att vi även kommer att kunna titta på power meet i Västerås :) kul ju! 

Har dessutom anmält lillan till sommarsimskola :) hon är supertaggad :) ska bli så kul att få vara i simhallen fast på "föräldrasidan". Sommarsimskolan är i utomhusbassäng om jag har uppfattat korrekt, annars är det ju bara bra om de är inne så hon inte riskerar att bränna sig i solen. Det där löser sig alltid :)

Vi har haft en hemma vecka och det kommer att fortsätta så. Det går magsjuka på förskolan och den var tydligen inte nådig. Så vi tar sommarlov redan nu. Egentligen skulle hon ha gått denna kommande vecka som sista vecka men nääää, sommarlov får det bli.

Har haft en händelserik helg. Var på Skansen för att kolla på djur och på ett bröllop i lördags. Idag har vi varit i lekpark och på mall of scandinavia. Shoppade lite och fikade o lunchade. 
På kvällen tog vi en långsam och lagom lång kvällspromenad. Lillan stannade och lekte i alla lekparker vi stötte på (runt 5 st). 
Nu sover barnen å maken med. Jag ska göra snarkorkestern sällskap om en liten stund :) 


Får inte glömma att nämna att lillen numera äter på egen maskin. I alla fall klämpåsarna och vattenflaskor och sånt. Heja lillfizen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0