Påsken

Varför går dagarna så himla fort just nu? I fredags åkte vi till Västerås. Lillan lekte med sin kompis å jag å kompisens mamma fick lite tid att snacka som vanligt :) 


Älskar denna lekparksleksak eller vad man säger. Roligare än gunga för mig å barnen ser varandra och farten håller i sig länge :)


Pappa tog en powernap innan städningen inför påskmiddagen. Såg så himla kul ut när han lade sig längs fotänden bara för att lillen sov middag uppe bland kuddarna. 

Vi åt god mat och hade trevligt sällskap under middagen. 
Åkte sen hem för att fortsätta röja inför kalaset. 


Har blivit av med detta åbäke. Känns som en enorm seger.
Maken satte dock ner foten till att hinna borra innan kalaset. Så ingen tripp till Ikea har gjorts. Garderoben är just nu ett rum som man bara stuvar in saker i.


Bakade lite med lillan.


Färdigbakat för idag. Imorgon ska en tårta göras. Spännande värre. 


Paketen inslagna. Nu ska jag sova så jag orkar sjunga för min lilla fyraåring imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0