Han somnade

I morse cyklade vi till förskolan jag och barnen. Lillan på sin cykel och jag o lillen på min.
Resan dit gick bra och sen trampade jag vidare för att få ihop mina kilometer på cykeln. Tänkte först bara ta en kortis eftersom att jag även cyklade på kvällen innan. Men när jag ändå var ute passade jag på att ta av på ställen jag inte hade tänkt från början. Lillen var så nöjd så och satt o bubblade o klappade händer. Han vart extra glad när vi rullade i en nedförsbacke som gjorde att vi fick upp farten ordentligt. 


Så här såg det ut till en början. Lillfizen somnade och jag fick svårt att cykla när huvudet lutade framåt och jag fick hans hjälm i ryggen. Passade på att svänga in hos maken på hans jobb så lillen kunde få sova en stund till. Precis när jag lägger ner honom på bänken för att låta honom sova en stund till vaknar han med ett ryck. Han blir överlycklig när han får syn på sin pappa. Stannar där en kortis till innan vi cyklar hem igen.


Så några kilometer har jag knåpat ihop idag. 



Så här ser det ut hittills bland mina resultat. Har som sagt många kilometer kvar. Men en kilometer i taget :) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får anmäla dig till tjejvättern

Svar: Ska köra det nästa år :)
Petra

2016-05-20 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0