Röj

Hur gick det med den där hyllan kan man ju undra.
Den står nu fint i garderoben bredvid byrån som har bott i vardagsrummet sen januari.  
Måste ta kort där imorgon :)


Benen skruvades av snabbt. Å torkades av ännu snabbare. 


Ställde in sen snabbt i garderoben men den har fått byta plats sen dess.

Utöver den där hyllan har vi fixat en bättre begagnad fåtölj till maken. 


Den är hel och ren men ganska gammal. Den duger ett tag framöver :) äntligen kan vi kasta den andra.


Maken är nöjd iaf. Stolen är skön att sitta och ligga i :) känns lyxigt med en fällbar fåtölj.

Vi passade på att möblera om i vardagsrummet när fåtöljen skulle in. Å så fick jag ryck och gick igenom varenda klädesplagg som jag och maken äger för att se vad som ska sparas och kastas. Förstår inte varför tröjor som inte blivit använda på tre år ska sparas? Jag hivade vissa i smyg men det mesta sa han faktiskt att jag skulle kasta helt självmant :) 
Fyra kassar med kläder som ska till återvinningscentral och en kasse som ska säljas. Heja heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0