Nattplugg

Nu rasslar det till i skolarbetet, mycket ska göras på samma gång. Av någon anledning har vi inga föreläsningar men det föreföll ju perfekt i och med alls uppgifter som ska göras å tentaplugg som ska ske.



Här är några av mina nya bästa vänner. En av böckerna har över 600 sidor!! Men som tur är ska bara vissa kapitel läsas :)



Mycket text med några få inspirerande bilder eller diagram :)



Överlevnadsstrategi för plugg stavas kaffe! 


Thats it :)
Skriver nu mitt i natten då jag skrivit ihop en inlämningsuppgift. Första delen av uppgiften var lätt och andra var rolig. Man ska skriva ett fall där
Man varit i kontakt med sjukvård av någon anledning samt koppla fallet till litteraturen :) urkul :) 

Men nu sova så jag orkar plugga imorgon med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0