2017

innan nyår eller på självaste nyårsdagen skrev jag ett långt och fint inlägg om vad som kommer att ske detta år. När jag klickade på uppdatera eller vad det nu står så hakade allt upp sig och mitt långa fina inlägg försvann. Man kan ju säga att jag lackade ur på telefonen lite. På sista tiden har den bråkat extremt mycket.

Nytt år nu och nya förutsättningar. 
Jag och maken fyller 30!! i sommar. 
Storebror ska äntligen gifta sig! 
Något mer hade jag rabblat upp i det raderade inlägget men det minns jag inte nu.

I år vill jag vara mer effektiv. Jag är extremt seg på att göra saker ibland. Till exempel en sådan simpel grej att sätta upp en "ingen reklam tack"-skylt tog bara 3 månader. Idag kom den äntligen upp på dörren. 
En Annan sak som förmodligen kommer ta tid är utbytet av alla handtag här hemma. De är inköpta men ligger kvar i påsen än :/ ska se till att få eld i baken någon dag. 

Uppackningen går långsamt men säkert framåt. Barnens rum, hallen och köket är tomma på kartonger. Bara en kvar i sovrummet (vårat) och sen de som står i vardagsrummet kvar. 
Det är något som jag också vill bli mer effektiv med. 
Min studiehörna är nästan helt klar. Är väldigt nöjd med den nu iaf :)

Se så tjusigt det är. 

Jag är
Mäkta nöjd med att jag satte upp anslagstavlan helt själv :) men jag lär inte vara lika nöjd när den faller i golvet igen (om den nu gör det), haha. 


Julen är undanstuvad. Nu är det bara att kånka ner lådan i källaren. 

Jag har en ide om att barnen ska få ha sitt bord med stolar i vardagsrummet. Tror det kan bli riktigt bra. Men vi testar ett tag och bestämmer sen. De är ju väldigt mobila om inte annat :) 


Men så ser det ut just nu. Tavlor är på väggarna, det börjar verkligen kännas som vårat hem. 

Hoppas att 2017 blir ett bra år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0