Du o Jag

Vi har varit tillsammans i över tre år men ändå är jag lika kär nu som då. Till och med kan det vara så att jag är mer kär nu.
Vi träffades genom våra vänner, men du var mycket svårflörtad.
Till slut fattade du ändå galoppen och här sitter vi idag, du och jag.

Vi är nu sambos på riktigt. Även fast vi bara hyr denna lägenhet under ett litet tag så är det vår första gång som sambos. Jag verkligen längtar tills vi har ett eget ställe som bara tillhör dig och mig. Men tills dess duger detta alldeles utmärkt.

Just nu ligger du i sängen o sover. Du är ju bara för söt.
eftersom att sommaren har varit så varm har du sovit ganska dåligt under stor del av sommaren. Det har varit mycket nöje för mig som har fått höra allt du babblat om i sömnen. Även nu inatt har du gjort lite roliga saker. Mestadels med dina händer, det är typ som om du gör olika tecken. Vet inte hur jag ska förklara riktigt men du är så söt så =)

Nu är det sovdags förmodligen. Har just tittat på Julie & Julia, för 7 gången tror jag. Den är så himla bra.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0