Schulman

Alex Schulman är en mycket begåvad man. Att han driver en blogg vet nog de flesta. Den pappabloggen är mycket roande. Men hur många vet att han har skrivit en bok, en bok som inte bara är bra och läsvärd, den är även fenomenal!

Jag tänkte att en bok som tillängas någons pappa vore kul att läsa för en gång skull. Annars är det mer vanligt att böckerna handlar om mammorna.

Boken "skynda att älska" beskriver hur Alex har tampats med att förlora sin pappa. Han var verkligen pappas pojke. Han skriver om minnen, hur det var, deras traditioner och hur allt tedde sig. Hans pappa kunde mycket och Alex lärde sig nästan allt. Men pappan var en gammal man. Nu är han död sen 5-6 år tillbaka.

Hela boken har fått mig att se på Alex på ett annat sätt. Han är ju mycket smartare än vad jag trodde. Boken överraskade mig på ett positivt sätt. Den var komisk men ändå mycket rörande.

Jag verkligen rekomenderar denna bok. Den finns att köpa bland annat på www.adlibris.se och förmodligen i en bokaffär eller så. 

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0