tovor

Har idag och sen några dagar tillbaka haft världens tovor i håret. inga små som är lätta att borsta bort utan riktigt stora baota tovor som har gjort förbannat ont.

Idag duschade jag med extra extra mycket balsam. hjälpte det? nej. När min sötnos försökte borsta håret bara skrek jag för det gjorde så ont. Hoppas att inte grannarna tror att jag blev misshandlad eller så :P gulliga sötisen försökte ju bara hjälpa till lite.

Nu ikväll när jag kommit hem från jobbet hade håret nästan torkat och jag började försöka att borsta håret lite. Mycket smärtsamt. Men nu är det äntligen helt borstat =) sicken glädje över lite hår liksom.
Insåg även idag att mitt hår är längre än någonsin typ. känns läskigt men bra på samma gång.

Lite inlägg om mitt hår för den som ville veta :P
head & shoulders är det bästa schampoo o balsam ever! och det luktar gott =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0