trött

igår skrev jag att ett ytterligare inlägg skulle komma om en film, men bara för att jag skrev så var jag dundertrött när jag kom hem igår och hade verkligen noll ork att titta på någon film.

jag var nog inte ensam om att vara lite trött o sliten. Igår kväll när jag kom hem (kommer alltid hem några minuter över 23) låg min sötis o sov. Han hörde inte ens att jag kom in innanför dörren. Så det var bara att gå o pussa honom god natt direkt. Sen nu i morse var han tydligen fortfarande trött för han försov sig lite. Jag vaknade av att han vaknade av o fram och samtidigt ringde till sin chef för att säga at han var på ingång.

Nu väntar en kvälls arbete. =)
Hoppas att det blir kul ikväll! =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0