dag 1 om mig



Jag heter Petra, är 23 år. Bor och jobbar i Järfälla. Är förlovad med världens bästa kille. Jag har läst språk på gymnasiet, sen läste jag behandlingsassistentprogrammet på universitetet. Det var då (2007) som jag flyttade hemifrån fösta gången.

jag älskar film, det är nog mitt största beroende.
jag hatar elaka människor, en elak människa kan förstöra för så många andra.

just nu jobbar jag på hemtjänsten. Jag skulle vilja bli körskolelärare.
Om jag blev rik skulle jag resa iväg och självklart bjuda med hela familjen (med ett undantag).
Men nu är jag inte rik utan kämpar på med jobb som alla andra dödiga människor.

nästa dag blir det min första kärlek. =)


Kommentarer
Postat av: Moster

Antar att undantaget e jag ..................

2011-01-02 @ 11:21:39
Postat av: Petra

nej då antar fel

2011-01-10 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0