dag 2 - min första kärlek

Jag har inte bloggat på ett tag. så jag tänkte att nu är det dags igen så jag fortsätter väl på den där listan. Har inte så mycket annat vettigt att skriva...



Min första kärlek:




Den första stora kärleken var ingen person, det var mer min hobby, simningen!
Jag tränade mer än gärna (trodde jag, var tydligen duktig på att fuska på träningen). Men när jag belv äldre blev jag ännu mer kär i simningen. Jag flyttades upp i grupper och blev duktig. Jag älskade verkligen allt som hade med simningen att göra. Ett år fick jag i födelsedagspresent två biljetter till VM i simning då det gick i Barcelona. Helt underbart! Mamma och jag gick dit och tittade på försökspass och finalpass. Hur kul som helst.


Men sen när jag blev ännu äldre så slutade jag simma, av helt fel anledningar egentligen. Men jag började som simtränare istället. Så jag har alltid haft kontakt med simningens värld. Nu åker jag bara på några få tävlingar per termin som publik medan min sötis är funktionär.

kommer alltid ha simningen i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0