Invention of Lying

Idag blev jag hämtad av min sötaste sötis på jobbet. Det var så kul att få sällskap hem.

Vi hyrde en film på vägen hem. The invention of lying med bland andra Jennifer Garner och Ricky Gervais. Ricky är en av medproducenterna till tv-serien the office.

Filmen handlar om en kille som får sparken. Alla på hela jorden måste hela tiden tala sanning. även om det är elakt ibland. Men en dag så säger han en lögn och sen spinner det bara på. Eftersom att alla antar att allt som sägs är sant så kan vad som helst hända.

Måste säga att jag hade noll förväntningar på denna film. Antog att den skulle vara urdålig och helskum. Men den var riktigt bra. Var lite udda att se exakt vad de tyckte om en person eller vad de själva tänkte.
Skulle helt klart rekommendera filmen för andra.

Genre: Komedi
Längd: 1h 36 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0