på rymmen

Idag har jag jobbat. Allt gick bra i vanlig ordning, ända tills jag hittade en av våra kunder ute på gatan. Denna kund brukar gå med rullator och behöver tillsyn när denne går omkring. Men idag hade kunden tagit sig ut på egen hand och virrat bort sig lite. Kunden hade dock koll på när det var dags att komma hem för sina mediciner. 
Jag fick med kunden in i bilen och körde denne hem. =) Ganska roligt i efterhand tycker jag. Allt gick ju bra, inget fall eller så. Bara de anhöriga var lite oroliga.

när jag kom hem åt jag pannkakor. Mums, var gott och mycket behövligt!
Nu ska jag pussa lite på min sötis o sen krypa ner i sängen. Ska börja redan kl 12 imorgon o jobba till 22. så jag behöver nog vilan.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0