Graviditets app

Jag har en app på min fina iPhone som är till för gravida kvinnor. Den är helt gratis och ganska bra!
Det står om vad som händer från vecka till vecka och så står det om vad man ska tänka på med mat och sånt. Men det finns en statistikruta som jag gillar bäst. Den visar hur många procent av graviditeten som är avklarad. 
Lite kul men förmodligen ganska nördigt om man frågar vissa. Men jag gillar den och det är ju huvudsaken. =)



Det är rätt så bra att den räknar ner dagarna också. Så kan man ha ett litet speciellt 100 dagar kvar firande =)



Jag kan inte fatta att jag har varit gravid i mer än 160 dagar. Det är ju en halv evighet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0