snööööö =)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, de har snöat hela natten. Helt underbart! Det är vitt på backen och min bil är snötäckt!! I love it!!
Denna vecka är lite speciell om man säger så. Sista arbetsveckan i år på hemtjänsten. 
Sen i mellandagarna ska jag sälja fyrverkerier i linköping med min systeryster (som för den delen kommer att få hjälpa mig med mina stödstrumpor, hahaha)

Veckan som kommer ser ut som följande
Måndag 19/12 Jobba
Tisdag 20/12 Jobba
Onsdag 21/12 Jobba
Torsdag 22/12 Jobba
Fredag 23/12 Ledig (ska spela bingolotto!)
Lördag 24/12 Julafton, Jobba, innan dess ska vi fira jul hos svärmor
Söndag 25/12 Juldagen, Jobba, innan dess ska vi fira jul hos svärfar
Kul vecka va?!?!
Sen den 26:e åker vi till västerås för att fira jul med min familj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0