2011

Nytt år nya tag.
jag hoppas verkligen på att vi ska kunna få tag på en lägenhet detta år. annars kommer jag att få knäppen. jag gillar inte att inte kunna dra hem vänner som man vill. Heller att man måste säga till om man ska iväg så att middag och annat inte blir fel. SUCK!!!
Friheten försvinner. Men självklart finns det fördelar, tex ekonomin. Men idag känner jag mig inte så pigg på fördelar utan vill bara ha eget boende!

Mitt nyårslöfte, inget snus med nikotin i. Ska väl funka hoppas jag. Det finns ju ganska många goda snusar som inte har nikotin eller tobak i sig. 

Typ denna. Den är god, kostar inte för mycket och luktar typ som energidryck. 

Ska förstås göra en tatuering i år. Vill tatuera in fyra namn  på underarmen. 
EVA PEO DICK ERIKA vill jag att det ska stå i någon fin skrivstil. Det ska ju självklart synas vad det står men ändå ska det vara snyggt och lite snirkligt! 
Förslag på stil på bokstäverna? de ska ju inte vara stora bokstäver utan som vanligt med stor bokstav i början av namnet och sen små bokstäver i slutet, tex Erika.
För den som inte vet/förstår är det namnen på min familj (mamma, pappa, bror och syster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0