drama?

Idag började jag jobba klockan 10! på morgonen. Vid 11 eller så var jag vid en ica-butik. Jag betalade mina varor och gick ut. När jag kom ut stod en lapplisa och skrek att jag skulle hämta butiksföreståndaren för att en man som var utanför var livsfarlig. Så jag gjorde det. Men den där butiksnissen gick ut och sen blev det:

Lapplisa: Han där hotar med livet
Nissen: Det kan jag inte göra något åt

Herregud, vart är alla snälla människor när man tydligen behöver dem! Lapplisan blev så klart jätteledsen. Kunde inte den där nissen åtminstånde ringa polisen eller så för olaga hot eller något?
Trist!

Hoppas att jag får hjälp när jag någon dag behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0