Idrottsgalan 2011

Heja heja alla svenska idrottare. Jag sitter varje år som klistrad framför TV:n när det är idrottsgalan. I år var inget undantag. Programledaren var helt okej men jag föredrar verkligen Peter Settman. Han är grym. 

Vissa priser var givna. Det är så kul att se årets nykomling. Hon som vann året nykomling priset i år var grym, hon sa "mycket vill ha mer". Ska bli kul att se henne i kommande program och tävlingar. 

Björn Ferrys fru avslöjade i tv att hon är gravid! (Han visste inget)

Anders Olsson (årets handikappsidrottare) kom med ett mycket roligt skämt. Han hade varit på föreläsning och ett barn hade frågat om han kunde köra bil, vilket han kan men han kör automatväxlad bild. Då säger ett av barnen "min pappa är oxå handikappad" 
- "sitter han oxå i rullstol"? undrade Olsson
'-" nej han kör oxå automatväxlad bil"
hahahahaha
Man kan se hela idrottsgalan på www.svtplay.se om man missade den igår.

Höll på att missa att berätta om det bästa. 

Jerringpriset gick till Therese Alshammar!
Helt underbart! jag ringde och röstade 2 gånger, sötisen röstade oxå 2 gånger! =)



Hon är så bra, är i sitt livs form och jag tror att hon har mycket krut kvar att ge i bassängen!
Ser verkligen fram emot OS 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0